Djurvårdare

2013 har varit ett helt vansinnigt år men nu är det äntligen ett faktum att jag är utbildad djurvårdare! Jag har lagt ner galet mycket tid och pengar på att fixa detta och nu är det alltså gjort. Det känns helt otroligt, en av mina högsta drömmar gick precis i uppfyllelse! Här kommer lite bilder på en bråkdel av alla djur jag lärt mig om!

Vildhästar på Nordens Ark

Älgpark i Småland


Ungerska skruvhornsfår i Småland 

Peruphasma schultei på Herpers Choise

Philodryas baroni på Herpers Choise 


Mjölkkor i Vimmerby

För att inte tala om de bästa djuren i hela världen, mina underbara katter!


Jag kunde ingenting om reptiler fram tills i vintras. Nu är det dem jag känner mig säkrast på och hoppas på att få fler möjligheter att jobba med dem i framtiden. 





Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

ååh jag skulle också vilja vara djurvårdare :)

sv: bra, man ska göra saker för skojs skull ibland :D

2013-12-22 @ 17:18:42
URL: http://lorissalovebomb.se
Carro - en alternativ bloggerska

Ooooh reptiler <3

Tänkte tipsa om att jag har en tävling i min blogg just nu, du finner länk till tävlingsinlägget i min meny, God Jul! :) Kramisar Carro

2013-12-22 @ 17:49:44
URL: http://quiethell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0