Fast

Det är helt otroligt hur snabbt man kan fastna för något. Jag började titta på Doctor Who i september, och nu är den serien en enormt stor del av mitt liv. Aldrig förut har jag, hur nördig jag än må vara, sett så många avsnitt på så kort tid. Jag såg klart allt från 2005 på ca två och en halv månad och har redan sett om en hel del. Dessutom håller jag på med de gamla säsongerna. Det är så roligt med en serie som det finns så mycket av, och som dessutom fortfarande produceras. Mina andra två favoritserier slutade sändas för 10 och 20 år sen! 
 

En annan rolig sak med Doctor Who är att serien har otroligt många fans och det tillverkas väldigt mycket merchandise. Samlaren i mig blir helt lyrisk!


Kommentarer
linah

ditt hår<3

2013-12-09 @ 16:50:40
URL: http://linaheve.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0