Veronica Mars

Tv-serien Veronica Mars känns lite som min svaga punkt ibland. De flesta serier jag följer är antingen sci-fi eller fantasy, men Veronica Mars är något helt annat. Serien är tre säsonger lång och sändes 2004-2007. För mig känns den lite fjortis möter feminism på något vis, men jag kan inte låta bli att älska den. När jag hade kollat igenom alla säsonger för första gången så började jag om på första avsnittet dagen efter. Tyvärr fick serien ett hastigt slut, självklart på grund av ett idiotiskt tv-bolag(samma missöde har drabbat alltför många bra serier). Men nu har det fantastiska hänt, fansen har betalat för en film om Veronica Mars! Filmen är redan inspelad och släpps på bio nästa år. Jag tycker det är så himla häftigt att det är fansen som betalat för filmen och jag ser fram emot att få se den på bio!

Trailer för första säsongen(dålig kvalitet men det var den vettigaste jag hittade):
 

Trailer för filmen:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0