Fansen slaktar True Blood

Jag älskar True Blood, och jag tycker att den senaste säsongen var fantastisk. Men det är något som stör mig något så fruktansvärt: fansen! Det verkar som att hälften av alla som följer serien är majkåta småflickor som är besatta av Alexander Skarsgård. GE ER! Här har vi en serie med ett riktigt fint djup, varför göra en Twilightgrej av det hela? True Blood är för mig som en vampyrserie ska vara; rå, mörk och blottande med en sensuellt morbid romantik. Det är så välgjort att jag ryser. Och ja, Eric är en bra karaktär, men definitivt inte den enda! Vad är till exempel grejen med Sookiehatet som uppstått? Folk anklagar henne för att vara slampig men kom igen...hon är typ 27 och har legat med typ 3 män? Om det är definitionen av slampighet så vet jag ingenting längre. SKÄRP ER!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0