Djur och kultur

 
Jag tänkte att jag skulle börja skriva igen. Jag tänkte att det enklast sättet att skriva på måste vara i bloggform. Jag frågade mig själv vad jag vill blogga om. Jag kom fram till två saker; djur och kultur. Den udda kombinationen beror helt enkelt på att jag inte kunde bestämma mig. Så jag ger det ett försök. Här kommer jag att skriva om djur av alla dess slag, litteratur, film och musik. Det kan hända att jag kommer in på något annat spännande också, det får tiden utvisa.
 
Nässla utforskar en del av min boksamling
 


Kommentarer
Carolina

Tjoho här ska följas!

2013-02-23 @ 10:07:11
URL: http://krafla.blogg.se
Mamma

Så kul! Till o med jag kunde läsa! Kram.

2013-02-25 @ 17:46:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0