Insekter, maskar & spindeldjur

"Småkryp" har varit en av mina största rädslor så länge jag kan minnas. Men nu har jag bestämt mig för att jag ska övervinna det handikappet! För det är verkligen handikappande att vara rädd för något som finns i princip överallt. Jag har börjat med hantering av mjölmask och zophobas. Det var väldigt obehagligt i början, men nu känns det nästan okej. Jag tror att småkryp är skrämmande för många eftersom att man egentligen inte vet så mycket om dem, därför har jag börjat läsa på! Det finns verkligen häftiga insekter med unika egenskaper där ute!

En väsande kackerlacka på Nordens Ark. Jag vågade inte hålla i den, men jag "klappade" den lite iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0