2 maj

Jag älskar livet just nu, vill aldrig sluta på den här praktiken! Här kommer lite bilder från idag:

Gissa om jag blev sugen på att skaffa en kamelont efter detta?

En annan kamelont som tog syrsor ur handen. Det är verkligen läckert hur de tar sitt byte med tungan.
Dagens levarans av...insekter, tiotusentals insekter! Och då framför allt syrsor, som jag har väldigt svårt för. Men jag kom på ett knep för att våga ta i dem, nämligen att använda tunna plasthandskar! Det var inte alls lika äckligt och mot slutet av dagen kunde jag faktiskt hålla i ett par utan handskar. Det är helt galet vilka framsteg jag faktiskt har gjort.

22 000 syrsor...

Smaskens!

Hoppsan Kerstin!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0