Doctor Who

Jag har länge velat börja titta på Doctor Who, men det har känts som ett ENORMT projekt som varit jobbigt att ta tag i. Det finns ju över 30 säsonger! Men sen läste jag att man kunde hoppa över allt som gjorts mellan 1963-1989 och börja från 2005. Det kändes lite jobbigt eftersom att jag gärna vill se serier från början. Men efter att ha läst den här guiden så var jag väldigt sugen och  ville ändå ge det ett försök. Så jag började alltså med the ninth doctor, och jag är så jävla glad över det! Nu är jag kär! Såg snabbt klart series 1 och nu är jag snart klar med series 2. Och det är SÅ HIMLA BRA! Jag tänker se klart allt nytt och sedan försöka se det gamla också. Men det var nog en bra idé att börja från 2005, kan tänka mig att det är lite mer lättsamt! Kan verkligen rekommendera att man läser guiden också!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0